wtorek, 13 grudnia 2016

Christmas help-fashion #1




  Zbliża się czas świąteczny, czas uroczystej kolacji  wigilijnej,  wizyt rodzinnych. Później sylwester i Nowy Rok. Jednym słowem ostatnie dni grudnia wzbogacają nasze życie rodzinne i towarzyskie. 
Wszytko jest takie odświętne i  uroczyste. Tak więc dres i luźne szorty- odpadają! To oczywiste!
W końcu na kolacji wigilijnej trzeba jakość wyglądać i babci na oczy też trzeba się jakoś przyzwoicie pokazać :)

Uważasz, że strojenie się jak na czerwony dywan to też przesada?  Weselne wydanie Ciebie przy wigilijnym stole to nie Twoja bajka? Czy może po prostu krew Cię zalewa jak myślisz o założeniu  rajstop? Nie cierpisz sukienek, bo czujesz się jakbyś połknęła kij i na dodatek wszystko Cię opina drapie i przeszkadza?  Mam dobrą wiadomość - ten post jest właśnie dla Ciebie! :) 💓

Sprawdzonym zestawem będą  proste basic ciemne spodnie, mniej lub bardziej eleganckie lub po prostu czarne, ciemne rurki whatever masz w szafie :) i bardziej efektowna, niebanalna koszula. Nic nie wymyśliłam. Zestaw ponadczasowy - wiem 😉  - taki set zawsze się sprawdza. 
Spodnie jak powyżej zakładam, że jest to must have  w Twojej szafie.
Moga być to ciemne rurki  jak już wspomniałam, grubsze bardziej eleganckie legginsy (Zara ma świetne propozycje na ten sezon- polecam) lub tregginsy.
Co do tego? Białą koszula? Chyba trochę zawiało  szkolną nudą:) Jeśli  "dół"  jest basic - zaszalejmy z "górą" - niech to będzie coś naprawdę łał :) 😉😎 Prawie wszystkie chwyty dozwolone :)


Przygotowałam dla Was parę koszul, które sprawią, że będzie niebanalnie i  elegancko. 
  

 1. Różowa koszula z wiązaniem
Przecież, nie musi być czarno- biało. Róż tak samo jak i błękit nie są kolorami krzykliwymi  w w sam raz nadają się na rodzinne spotkania, zawsze to coś innego niż standardowa biel. Z całym szacunkiem oczywiście do bieli, bo kocham biel :)) Wiązanie pod szyją-  jeśli zawiążemy z małą kokardką, sznureczki zakończone metalowym akcentem znaczne się wydłużą- wówczas takie wiązanie  będzie  imitować trochę choker pod szyją. Elegancko  zakończone są także rękawy , co - w moim mniemaniu - ma dość duże znaczenie przy wyborze tego typu koszul. Rękawy przy nadgarstkach nie odstają i nie są luźne, a więc nie opadają na dłonie. 
Mohito, cena 99,99 pln  -->  Klik






 2. Koronkowy top
Kolor jednolity, zaszalejmy  z teksturą. Kolor Stonowany, fakt. Zachwyciła minie w tym topie dość gruba i masywna koronka, która nadaje charakter. Podszyta jest materiałem co sprawia, że top nie jest przeźroczysty,  nieco krótszy niż koronka, zostawiając przy tym pas samej koronki  na dole topu. 
Solidnie wykonana,  materiał pod koronką nie zwija się, bardzo wygodna. 
Reserved,  cena: 99,99 pln ----> Klik



3. Koszula w motyle
Nie byłabym sobą, gdybym nie rzuciła czegoś białego :) 😉😍
nie jestem fanką wzorzystych koszul, typu  w sowy, koniki i takie tam. Myślę, że powodem jest słaby wygląd wzorku samego w sobie. Np koszula w sowy- niby okej- ale sowa sama w sobie jest przydka- i jeszcze powielona trylion razy na koszuli.  Tu motyle są bardzo ładne i dlatego właśnie skusiłam się na wzorzystą koszulę :)) Uwierzcie mi  przeglądałam ich sporo-  ta  wymiata :) 😍
Mohito, cena: 99,99 pln --->  Klik




 4. Koszula w grochy
Grochy są ponadczasowe. Zarówno duże jak i drobniejsze. Kolacja wigilijna i grochy zestaw idealny!
Na co zwróciłam uwagę  fajny materiał  i oczywiście dobre wykończenie rękawków, na takiej samej zasadzie jak w mojej pierwszej propozycji  (różowa koszula Mohito) Na dole posiada delikatną gumeczkę ściągającą co sprawia , że nie wygląda się w niej jak w piżamie :)
Reserved,  cena: 79,99 --> Klik









5. Koronkowa ze stójką
Moja perełka w tym zestawieniu, jest deliatnie luźna, rozkloszowana co widać na zdjęciach, mankiety ładnie zakończone, nie są luźne, stójka nie gryzie. Jest dosyć przeźroczysta, więc na to uczulam. Powiem szczerze, że w realu wygląda bardzo seksownie :) i jest taka.... "romantyczna" powiedziałabym.... 😍💓💓 Dla mnie numer jeden w tym zestawieniu. 😍
Reserved, cena 99,99 pln ---->  Klik


  ***

   Mam nadzieje, że podało wam się zestawienie koszul na  świąteczne wizyty i nie tylko. 
U mnie pozycja 5 to absolutny numer jedena u Was? Która wam się najbardziej podoba? 
Może widziałyście jakieś ładne koszule? 
Linkujcie, komentujcie, dawajcie namiary na ładne ciuszki. 😉💓






2 komentarze:

  1. Ja na święta ubieram się elegancko i wygodnie,czyli tak jak pokazałaś. Czuję się bardzo pewnie przy rodzinie, dlatego mogę czasem pozwolić sobie na jakiś ekstrawagancki dodatek.

    Zapraszam serdecznie do siebie
    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygodnie nie znaczy nudno.
    Bardzo chętnie Cię odwiedzę :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.