niedziela, 4 grudnia 2016

Moja Mikołajkowa wishlista

    

     Zbliżają się święta, jeszcze bliżej 6 grudzień, więc postanowiłam napisać blogowy list do
Św. Mikołaja:) Ostatnio wpadło mi w ręce parę rzeczy, które jak tylko  zobaczyłam oszalałam, a w  mojej głowie zakupowy stan alarmowy. 😈😎
Może wam się  spodoba parę pozycji lub podsunę pomysł na świąteczny prezent :)


Ok,  to zaczynamy!😎😜


 1. Koszula w motyle
 Ostatnio przygotowując się  do  posta dla was, który będzie niebawem, oszalałam na punkcie pewnej koszuli w motyle.  Nie bardzo  przepadam za małymi, powtarzającymi  się  przez całą koszulę wzorkami  typu  sowy, konie, jaskółeczki i  whatever u want :) Nie każdemu one pasują moim zdaniem, a może to ja po prostu czuję się w nich średnio. Jedno jest pewne:  albo one nie pasują do mnie albo ja do nich :) Tu jest wyjątek... 😍😍 To była miłość od pierwszego wejrzenia :) 💓 Albo raczej od pierwszego przymierzenia 😜💓
Dostępna w sklepach Mohito lub na www.mohito.com cena 99,99zł klik


2. Torebka Louis Vitton
Kiedyś bardzo szalałam na  punkcie torebek Louis Vitton, OMG łaziłam w tych kuferkach jak opętana :) później  charakterystyczny  wzorek  dla tej marki  mi się  "przejadł"  i  całkiem zrezygnowałam z tego typu torebek, poza tym - nie chodzę już  w kuferkach,  wolę przez ramię, przynajmniej ręce masz wolne do noszenia  zakupów na obiad - po przecież trzeba się ładnie nosić ale jeść też trzeba:)
 Aż tu nagle  zobaczyłam Natalię Siwiec w przecudnej listonoszce i wiedziałam, że któregoś pięknego dnia będzie moja 😍😜 i ona też o tym wie 😈😜


3. Torebka Fabiola
Nie wiecie o mnie tego faktu, że  posiadam 3 pudełka torebek, głównie w moich zbiorach można znaleźć torebki przez ramię, które wyprzedaję za grosze, gdyż staram się dokonać segregacji i zostawić tylko  to, w czym chodzę a sprzedać to, co było moim kaprysem. Staram się ograniczać jak mogę, ale czasem mi nie wychodzi .. :)  :P Zatem nietrudno się domyślić, że kolejnym punktem na mojej świątecznej wishliście jest.... torebka! 😍 Jaka ?  Oczywiście, że prze ramię 😎
Dziewczyny, jeśli szukacie dobrych jakościowo torebek to bardzo serdecznie polecam wam torebki marki fabiola. Bohaterką trzeciej pozycji  jest jedna z nich  💓 
Dostępna  na stronie www.fabiola.pl  cena mojej upatrzonej perełki to 153 zł


4. Harry Potter i przeklęte dziecko
Muszę się przyznać, że jestem fanką Harry'ego Pottera. Ok, może to brzmi trochę kiczowato, natomiast nie stoję w gigantycznej kolejce w Emiku na premierze, ani na halloween nie przebieram się  za Hermionę, a już na pewno na ścianie nie wisi plakat samego Harry'ego :) :D Chociaż... jak byłam mała wygrałam kubek z Harrym w konkursie radiowym :) Eh... to były czasy... :)
Ok, ale wracając do konkretów, była to jedna z pierwszych książek, która pokazała mi, że można  czytać z zapartym, nie licząc stron do końca rozdziału,  bo przecież w połowie to głupio ucinać wątek więc trzeba dokończyć. Dała mi  dużo emocji i radości z czytania i wpuszczania się w fabułę. 
Teraz lubię przysiąść nad dobra książką, bo czytać dobra fabułę jest naprawdę przyjemnie. 
" Harry Potter i przeklęte dziecko" perełka wśród książek na najbliższy czas, jakby co, miejsce na półce czeka Św. Mikołaju :)))
Kwota za książkę to 24,99zł na www.merlin.pl


5. Lightbox.
Pierwszy raz  zobaczyłam tą lampkę na  snapie u Pauli Jagodzińskiej i od razu skradła moje serce. Jak się dowiedziałam, że jest możliwość dokupienia liter i wszelkiego rodzaju  innych dobrodziejstw,  wiedziałam, że będę ją mieć - kiedyś :) Cena do najtańszych nie należy, ale jeśli ktoś lubi takie rzeczy to naprawdę warto :) Ja widziałam ją na stornie www.scandimania.pl w kwocie 169zł. Oczywiście jak już ją będę miała na pewno pojawią się   zdjęcia na blogu- promis ! :)


***
   Czy macie już  przygotowane  modowe, kosmetyczne lub jeszcze inne wishlisty do św. Mikołaja?:)) Może dorzucicie swoje propozycje? 
Nie zapomnijcie zostawić takiej listy  dla mikołaja na parapecie :) 
A nóż, któraś pozycja będzie  wasza już niebawem...  :))






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.